Objednávky

1. Ako zistím, ktoré produkty sú na e-shope okamžite k dispozícii?

Po rozkliknutí konkrétneho produktu nájdete položku „Dostupnosť“, ktorá znázorňuje či je produkt skladom, koľko kusov je skladom poprípade termín naskladnenia.  Pri vážnom záujme však môžete napísať na FB alebo na e-mail a tak zistiť možnú dostupnosť.

2. Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

Nemusíte. Nakúpiť môžete aj bez registrácie. Registrácia má však veľké výhody. Zákaznícke zľavy, automatické reklamácie, faktúry k stiahnutiu a iné.

3. Ako si môžem objednať tovar z Vašej ponuky?

Tovar je možné objednať priamo cez stránku www.abicykle.sk vložením požadovaného tovaru do „nákupného košíka“ a potvrdením objednávky, v krajnom prípadne prostredníctvom e-mailovej komunikácie. Rovnako je možné si prísť tovar objednať k nám na predajňu Bicyklom Po Slovensku.

4. Kedy môžem očakávať objednaný tovar?

Pokiaľ máme vybraný tovar skladom a objednáte si ho do 12:00hod, tak tovar ešte v ten deň odosielame. Obvykle dodávame tovar na území celého Slovenska do 24 hodín od expedície prostredníctvom kuriérskej služby, prípadne do 48hodín prostredníctvom služieb Slovenskej pošty.

5. Je možné si tovar osobne vyzdvihnúť?

Áno, osobný odber tovaru je možný u nás v kamennej predajni Bicyklom Po Slovensku na adrese prevádzky : Bicyklom Po Slovensku, Čsl.Armády 10, 934 01 Levice, Slovenská republika.
Osobný odber je možný iba počas pracovných dní v čase medzi 9:00-17:00, ak nie je vzájomne dohodnutý iný termín. Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadne poplatky.

6. Na Abicykle.sk nemôžem nájsť produkt, ktorý zháňam a mám oň záujem. Je možné ho u vás objednať?

Napíšte nám na Bicyklomposlovensku@sloger.sk o aký druh tovaru sa jedná a my sa vám ho pokúsime zohnať s čo najlepšou cenou.

7. Ako mám s vami najjednoduchšie komunikovať?

Z dôvodu časovej zaneprázdnenosti bohužiaľ nie vždy dokážeme vybavovať telefonické hovory. Preto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali mailovú komunikáciu s nami pred telefonickou. Na Vaše e-mailové otázky a dotazy sa budeme snažiť odpovedať v pracovné dni vždy maximálne do 24 hodín. Všetky Vaše otázky, prípadne dotazy nám smerujte výhradne na e-mailovú adresu bicyklomposlovensku@sloger.sk , prípadne cez náš online chat na stránke ! Týmto ušetríte veľa nášho času a Vami objednaný tovar sa k Vám dostane v kratšom čase.

8. Objednaný tovar je často „krehkého“ charakteru. Nemôže sa pri preprave poškodiť?

Tovar balíme profesionálne s maximálnym ohľadom na jeho charakter a so snahou predísť prípadnému poškodeniu pri preprave. Taktiež nám pomáha kuriérska služba s ktorou máme dlhoročné skúsenosti a tak sa môžeme spoľahnúť že k balíkom pristupujú zodpovedne.

9. Čo ak chcem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Objednávku môžete meniť alebo stornovať pokiaľ ešte nebola expedovaná. Kontaktujte nás a my objednávku zmeníme alebo zrušíme. Ak pridáte tovar do objednávky, je možné že sa jej dodanie predĺži.

 

Vrátenie tovaru/ reklamácia

10. Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť, prípadne nebude spĺňať moje požiadavky?

Tovar je možné u nás bez udania dôvodu vrátiť v lehote až do 30 dní od prevzatia od prepravnej spoločnosti!  Správnu veľkosť, prípadne variantu Vám odošleme obratom, prípadne sa s vami dohovoríme na alternatíve či vrátení peňazí za tovar. Za opätovné zaslanie vymeneného tovaru Vám už nebudeme účtovať žiadne ďalšie poplatky!

11. Aký tovar môžem vrátiť?

Zákazník môže vrátiť bez udania dôvodu akýkoľvek tovar zakúpený prostredníctvom stránky www.abicykle.sk. Vrátený tovar však nesmie vykazovať žiadne známky používania zákazníkom, prípadne nesmie vykazovať žiadne jeho poškodenia!

12. Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?

Po odstúpení od zmluvy a riadnom vrátení tovaru odberateľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu ( najneskôr do 14 dní ) vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú čiastku za tovar vrátane nákladov, ktoré odberateľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Dodávateľ uhradí finančnú čiastku odberateľovi bankovým prevodom na číslo účtu ktoré oznámi dodávateľovi odberateľ.

13. Ako postupovať, pokiaľ chcem tovar reklamovať?

Podrobný popis ako postupovať v prípade reklamácie tovaru nájdete v sekcii Reklamačný poriadok.

14. Kam zaslať tovar, ktorý chcem vrátiť alebo reklamujem?

Bicyklom Po Slovensku. Čsl. Armády 10, 934 01 Levice

15. Ako dlho trvá vyriešenie reklamácie?

Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom čase, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku.

16. Prišiel mi iný tovar ako som si objednal. Ako postupovať?

Predčasne sa ospravedlňujeme za komplikácie. Prosíme o zaslanie chybne dodaného produktu k nám spolu s vyplnením dokumentom o spätnom zaslaní, ktorý musí byť súčasťou zásielky. Obratom zaistíme dodanie správneho tovaru.

 

Bicykle

17. Je možné vyskúšať bicykle priamo u Vás v showroome?

Z priestorových obmedzení nie je možné uskladňovať všetky modely bicyklov u nás v showroome. Niektoré z modelov máme stabilne na ukážku + vyskúšanie a niektoré je možné po dohode pripraviť k vyskúšaniu. Pre tento prípad nás však včas kontaktujte.

18. Robíte servis bicyklov?

Áno, máme plne vybavený servis na opravu bicyklov nielen značky Rock Machine. Veľmi radi robíme servis na cestné bicykle, takisto aj kvalitné MTB a v nepodstatnej rade servis elektro bicyklov. Lacným "horským bicyklom" z hypermarketov sa snažíme vyhnúť, no za príplatok vieme aj taký zoservisovať.

19. Máte aj požičovňu bicyklov?

Áno, v našej predajni sa nachádza požičovňa nielen elektro ale aj klasických bicyklov. V prípade záujmu nás kontaktujte.

20. Pomôže mi niekto s výberom správneho bicykla s požičovne?

Samozrejme! Máme príjemný personál, ktorý vám pomôže s výberom bicykla v závislosti od podmienok používania.

Bicykle a cyklodoplnky, na ktoré sa môžete spoľahnúť aj v náročných podmienkach.

Sme tu aby sme Vám poradili - testujeme a používame to čo predávame.

Viac

Súhlasím

Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým vyjadrujete svoj súhlas.